fredag den 16. oktober 2009

I need coffee and it's raining in Copenhagen

Sikke en grå, våd og kold fredag uge 42 byder på, de sidste par timer har jeg i den grad siddet og halvsovet over min computer.

For jeg sidder som tidligere nævnt i dag og behandler forsøgsdata, og undertegnede synes det er så vanvittig morsomt at behandle data, så da halvdelen er lavet opdager jeg at de er gemt i et forkert format - ergo de kan ikke læses på nogen måde.

Så nu er jeg startet forfra, hip hurra hvor er det morsomt det her...
or NOT!

Jeg kunne i den grad bruge et skud kaffe, det kunne muligvis hjælpe på den lettere zombietilstand jeg befinder mig i.

Nå men, data laver jo (desværre) ikke sig selv.

Så mens jeg tænker på kaffe, og starter forfra på datasættene
så bringer jeg en lille genudsendelse om kaffe.

Ingen kommentarer: