søndag den 18. oktober 2009

Når man skal til fest, så findes tøjet bedst i sidste øjeblik…

Når man skal til fest i den anden ende af landet, så finder og pakker man selvfølgelig tøjet i god tid.
Så bukserne blev selvfølgelig lappet aftenen i forvejen lidt over 23 om aftenen og bæltebeslutningen kunne ikke tages, så begge bælterne i mit skab, blev kastet i en pose.

DSC03284 Bluserne jeg skulle have på blev håndvasket torsdag aften, da jeg ikke lige kunne overskue en tur i vaskehuset, og det var selvfølgelig ikke tørt fredag.
Så det blev hængt til tørre på kontoret om fredage. Meget heldigt at det var et møgvejr udenfor, så virkede tøjtørringn knap så underligt. DSC03285

I dette festtilfælde, gjorde det ikke så meget at mit tøj var i det casual hjørne, selvom festen var blandt konservative.

Faktisk var vi ikke mere end 20-25 mennesker til den fest og kun tre kvinder, så det ville være svært at undgå at få opmærksomhed.

Vi havde ikke været tilbords særligt længe, da værte tabte noget af sit shotsglas med fisk over mine bluser (ulempen ved hvidt tøj!).
Senere fik det følgeskab af et glas vodka udover fronten og føj!
Vodkaen mindede mig ekstremt om mine dage i lab, mmm… lugten af sprit.

Selvom festen startede med at være temmelig stenet, så skete der et eller andet omkring midnat, for da blev det bedre.
Det var næsten som før i tiden, hvor jeg tilbragte en hel del torsdage i Odense KU’s lokaler sammen med en drengene.

Noget der imponerer mig allermest, er mit fodtøj.
For jeg havde mine grå støvletter på, uden forfodsindlæg da disse har gemt sig, og jeg havde slet ikke ondt i fødderne lørdag!

Ingen kommentarer: