lørdag den 24. oktober 2009

Når S står for Supersøster, Svendborg og Stjerner

Når storesøster efter indtagelse af for meget alkohol, (endnu engang) mister en ørering og denne gang var det ikke hvilket som helst ørering.
Det var øreringen jeg forelskede mig i, da jeg besøgte min søster i Svendborg og hun så gav mig i fødseldagsgave måneden bagefter.
Jeg var super glad da fik dem tilbage i maj måned, men at jeg så mister den ene under et halvt år efter, var temmelig bittert.

Så da min søster så tilbød at tjekke op med butikken om det ville være muligt kun at købe en enkelt stjerne, fremfor et helt sæt blev jeg vildt glad.
Endnu bedre blev det, da hun fortalte det kunne lade sig gøre og at ørestikkerne var på tilbud i butikken i denne uge, så var det endnu mere fristende at forhøre om hun ville købe et ekstra sæt til mig.

Tadaa…

Billede182_2

Hun skaffede både den manglende stjerne i lilla og sørme om hun ikke valgte et grønt par til mig, det skal dog siges at hun havde næsten frie hænder, så længe det ikke blev det lyserøde par (ud af lyserød, lilla, grøn og sort).

Ihh.. Jeg glæder mig til at mødes med hende på et eller andet tidspunkt hjemme på fyn.

Ingen kommentarer: