onsdag den 7. oktober 2009

Så var det lige at et spejl blev passeret – linselus.

DSC03233

Mandag:
Jakke (Tøj&sko), tørklæde (hjemmestrikket), Kjole (H&M), Bukser/leggings (Pieces), hat (Pieces) og Converse

DSC03255

Onsdag:
Jakke (Tøj&sko), tørklæde (hjemmestrikket), Bukser (Zara – nyindkøbt til 199,-), Converse og under jakken er der en fleecetrøje og en t-shirt.

I mandags var jeg forbi Zara, hvor jeg faldt over et par bukser, noget der var tiltrængt, da min gaderobe er temmelig fattig på alt andet end bluser der ikke er klædelige.

De nye bukser har lidt samme snit som de sorte leggings på første billede, men de glider ikke ned.
Jakken sidder ikke godt på onsdagsbilledet, men det er lidt svært at undgå rullepølselooket, når der er en t-shirt samt en fleecetrøje under.
Men fleecetrøjen er en nødvendighed når man er en frossenpind og samtidigt render rundt i et lab med kraftig ventilation dagligt.

Jeg har tænkt mig at bruge de grå bukser sammen med mine korte kjoler, nu hvor det bliver koldere og især på dage hvor strømpebukser bliver for kolde og det vil ske siger min erfaring mig!

Ingen kommentarer: