lørdag den 31. oktober 2009

F0r meget alkohol og for lidt tøj dag aka J-dag.

I går oplevede jeg for første gang noget der kunne minde om J-dag, egentlig er det ikke noget jeg går op i.
For jeg skal nok få de juleøl til en eller flere julefrokoster i sæsonen.

I går oplevede jeg det så for fuld musik inde i København, og hvor var der mange mennesker i byen og Strøget mindede meget om en travl fredag eftermiddag, i hvert fald med hensynet til antal af mennesker.

Der var både dem, som i mine øjne ikke lignede nogle, der ville kunne komme ind på en bar eller et diskotek før en 3-4 år.

Piger i meget høje hæle og meget lidt tøj, fyrer med grimme blå snebajerhuer på, gamle grise og så de to grimmeste tilfælde:
Hende iført nylonstrømpeleggings, anvendt som bukser, med en bluse der ikke ville kunne tåle at hun løftede armene mere end en halv centimeter, før trussernes udseende ville være til frit skue!

Så var der hende, som jeg faktisk har ondt af.
I det hun sad og ja... sked...! lige der midt på Strøget, stakkels hende at der ikke var nogen venner der var bare lidt mere ædru end hende, som kunne have hjulpet hende med ikke at lave noget så dumt og pinligt.

Jeg så godt hun sad på hug, men tænkte ikke over det, da to fyrer der kom den anden vej fra med kraftig væmmelse i stemmen, højt kommenterede det hun foretog sig.

Jeg ville ikke undre mig, hvis nogen lidt senere har trådt i det.
Fy for pokker siger jeg bare.

Utroligt hvad nogle folk gør under kraftig påvirkning af alkohol.

Ingen kommentarer: