lørdag den 4. oktober 2008

Fagre elektroniske verden

Eller kald det: My wishlist.





















Forklaring:

Printer: Har ikke haft en printer det seneste halvandet år og sådan en all-in-one er ganske fiks.

Ekstern Harddisk: Smart at gemme data på, når jeg tager min nuværende bærbar i brug.

Tv-tuner: Får brug for en som kan sættes i en USB-indgang, den nuværende er bygget ind i min stationære pc (kan man hører at jeg sidder ved et hakkebræt?)

I-pod: Kunne være lidt rart at have en bærbar musikafspiller, så naboerne ikke forpestes af min musikken fra mit anlæg.

Bærbar: På sigt skal min nuværende bærbar udskiftes og jeg har lidt kig på en macbook, hvor de to væsenligste grunde er: 1) Lang batterilevetid og 2) Der er ikke Vista på en macbook.

Kamera: Der er en lille fin stregtegning af et kamera, fordi mit nuværende kamera sådanset er fint nok, men det skader ikke at tænke fremadrettet, nå ja og så er det ligefør at mobiltelefonen tager lige så gode billeder som kameraet.

Omregnet til antal måneders SU, så er der minimum for 3 måneders SU, sætter lidt tingene i et perspektiv.

Billeder som ikke er stergtegninger er fundet på henholdsvis edbpriser og apples hjemmesider

Ingen kommentarer: