søndag den 12. oktober 2008

Lad kreativiteten folde sig ud.

I går var jeg på hobbymesse, at selve messen ikke var meget at råbe hurra for.
En enkelt håndboldhal med diverse små boder med de forskellige hobbyområder.

At gå rundt derinde fik det til at krible i mine fingre, for det er lidt for længe siden at jeg har nørklet med noget sidst.
Det findes ikke noget der er mere afstressende og afslappende end nørkle med et eller andet i hænderne.

På messen i går faldt jeg for en bod med disse her:
Søde små bamser fra Orange Design Center, små bamser som ikke er meget større end at de kan sidde i en tekop.
For en del år siden syede jeg en bamse selv, dog af et andet design og det sjove i syprocessen er når man begynder at kunne se "liv" i den lille tøjklump man syer på.

Det er ikke det eneste nørkleri som det kribler efter i mine hænder.
På samme måde som H&M kataloget er sat til med mærkater med emner der skal undersøges nærmere, så er pandurokataloget også sat til med mærkater på de interessante sider.
Udover dette så har jeg tre puder til min sofa, som savner et betræk.
Der er lidt af hvert, som jeg kan kaste mig over, hvis jeg finder tiden til det.

Ingen kommentarer: