fredag den 10. oktober 2008

Jeg sætter mit hår som jeg vil

Fint og glat hår er en daglig udfordring at sætte, selv med en halv dåse hårlak i.

Når jeg sætter en hårnål i mit hår, så er sandsynligheden for at den forsat sidder hvor den skal efter en halv time, ikke særlig stor.
Simpelthen fordi mit hår både er fint og glat.

Så jeg har været lidt på udkig efter et spænde som var lille nok til mit hår, uden at ty til børneafdelingen i H&M, ikke at der er noget galt med børneafdelingen som sådan, men tutte-nuttet hårpynt hjælper ikke ligefrem på at få mig til at se ud som en der har passeret de 20 år for adskellige år siden.

Så jeg tog chancen ved at kigge i Kvickly, et sted som kan overraske en med sine non-food varer.

Jeg fandt et fint skotsternet spænde til en flad 20'er, som var lige præcis det jeg ledte efter.




















Det er nu fint til den pris og efter at have haft det i håret i over tre timer nu, så er det ikke gledet nogle steder endnu, så den 20'er var givet godt ud.

Ingen kommentarer: