torsdag den 16. oktober 2008

Nogle gange skal man ikke vente for længe.


Findes der noget værre end et proppet tog, hvor man er nødt til at stå op under hele turen og er man rigtig heldig, så vælger man at tage med et af de tog som ingen mellemgang har. Således at man står så tæt, som var man med den parisiske metro. Kort fortalt, selvom det sikkert er forsent, så skrives dette indlæg stående i et lyntog. Til det som det drejer sig om, nemlig en lettere hyped ting, især hvis man kender til et forum, på det store internet, som går under forkortelsen MSS. Pieces har ladet sig kraftig inspirerer, mildt sagt, af en hårbøjle med en kæmpe stjerne af den type, som man fletter til jul, den oprindelige hårbøjle er i en prisklasse hvor de færreste SU-modtagere kan være med. Så da jeg så spottede udgaven fra Pieces første gang, var jeg tæt på at købe den. For den sprang ind i hovedet på mig og sang som en anden bacille: Køb mig, køb mig. Men jeg lod den være, for der var andet på min liste af ting, som var vigtigere. Så opdagede jeg at den blev hyped og rigtig populær på det omtalte forum, så dalede min interesse en del,for den gik som varmt brød. Men bacillen sang forsat. Så i dag måtte jeg slå til, inden den var væk og jeg ville fortryde at jeg ikke købte den. Nu vil jeg se om jeg kan flette en stjerne selv og så montere den på et hårspænde.

Ingen kommentarer: