torsdag den 30. oktober 2008

Når jeg bliver voksen

Så tror jeg at jeg ende i et Ikeahelvede.

Okay, mit spisebord skal på et tidspunk skiftes ud og jeg har indtil videre kun fundet interessante ting hos Ikea - I can't help it.

Jeg har pt. et to-personerners bord, som kun burde være et en-mandsbord, dog har jeg præseret at have tre spisende personer ved bordet, og vi sad en smule tæt.

Ikeas priser tiltaler mig desuden, så er det ikke så ringe igen, men jeg kan ikke afvise at jeg også kigger efter spiseborde i genbrugs og antikforretninger, der skal blot være plads til mindst 4 ved bordet, uden at man sidder på låret af hinanden.

ikea

2 kommentarer:

The Chemist sagde ...

ELSKER det Fusion bord. Hvis jeg ikke havde et spisebord i forvejen saa....saa....!!!

Sacha sagde ...

Fusion er så fedt, det vil jeg give dig helt ret i.

Det eneste der er ulempen ved det, sådan umiddelbart, er det at der kun kan være 4 om bordet og derfor ikke mulighed for at "ryk en balle, så der er plads til alle".
Hvis der skulle være mere end 4 om bordet.

Jeg overvejer, jeg overvejer...