lørdag den 11. oktober 2008

Tøjet i gemmerne

I starten af ugen fik jeg investeret i en all-in-one printer, sådan en fætter som både kan printe, scanne og kombien: Kopierer.

Så meget passende ville jeg afprøve scannefunktionen på nogle af mine gamle papirsbilleder.
Hvor jeg så faldt over billederne af mig i mit studentertøj, tøj som jeg rent faktisk har i skabet forsat.
Jeg kan simpelthen ikke nænne at smide det ud, det er ren nostalgi at kigge på det, men samtidigt minder tøjet mig også om, hvad der skete da jeg flyttede hjemmefra for at begynde på mit studium.
Det amerikanske begreb: "Freshmans fiftteen" siger sådan set det hele, hvad der skete efter jeg flyttede hjemmefra.
Tøjmæssigt så lagde jeg vist kimen for min forkærlighed for de max knælange skørter her, hvilket vel i grunden er mit varemærke.





Disse billeder rummer også en motivation, for de der "freshmans fiftteen" har sat sig rigtig grundig fast, hvilket jeg kæmper med.
For det er nu noget sjovere at købe tøj, når der ikke skal tages højde for eventuel muffins effekt.
Mit håb er vel også lidt det, at mit studentertøj igen ryger ind i bølgen af hvad der er "in", selvom jeg ville gå i det imorgen, hvis det sad pænt på mig.





Ingen kommentarer: