mandag den 22. december 2008

Man har et standpunkt til man tager et nyt...

Da jeg startede denne blog op, lovede jeg mig selv højt og helligt at denne ikke skulle indeholde politiske bøvser og forbindelser.

En af de ting jeg ikke burde have lovet mig selv, for det er som et rigtigt nytårsforsæt!
- Ikke til at overholde i længden.

Det tog mig trods alt et halvt års tid at falde i, meget længe at holde et løfte af den art.

Jeg har tilføjet et par småpolitiske blogge i dag, skrevet af nogle ganske søde og rare mennesker.

Nu jeg er inde på den politiske bane, så har jeg præsteret et par gange at trække min egentlige holdning ud i ekstremerne, når jeg egentlig ikke har gidet at tale om politik (ofte har alkohol været inde over).
Sjovt nok så har modparten fået sådan en sjov kulør i hovedet, fordi jeg stædigt har holdt fast i min "holdning".
Ovenstående er yndlingsfinten, selvom den er lidt ondskabsfuld, eller hvis jeg virkelig ikke har orket en diskussion, så er der lydt et: "Vi bliver jo alligevel ikke enige, så skal vi ikke drikke en øl i stedet?" efterfulgt af et venligt, bestemt og sigende smil.

Det lettede...

Ingen kommentarer: