mandag den 8. december 2008

Når det regner, får man fregner...

... eller også klasker håret ned om ørerne på en.

Jeg havde kæmpet en brav kamp med hårlak, mousse og fladjernet.
Hvad sker der så? Jo, det støvregner og det er ikke lige det sjoveste for nysat hår.
Så det halve ton hårlak med ekstra stærkt hold, det fik håret til at ligne en omgang hø, hvilket det farvemæssigt sikkert også kunne give sig ud for at være.

Så de fine krøller jeg havde fået fremtryllet i mit fine glatte babyhår, de forsvandt ved første dråbe vand.

Muligvis skal jeg finde noget stylingvæske til krøllefremstiling eller også skal jeg blot holde øje med vejrudsigten, så næste tamtam ikke også bliver med hø-hår.


3 kommentarer:

Joanna sagde ...

Men du ser virkelig sød ud på billederne.

Julie J. sagde ...

Puha, jeg kender problemet, hos mig går det bare den anden vej, glat hår bliver til krøl når det får regn. Meget irriterende!

Sacha sagde ...

@ Average Joanna.
Tak for kommentaren, når jeg selv synes at jeg lignede en gnu i p lørdags ;)

@ Julie.
Du har så det omvendte problem, skal vi dele hår på halvvejen?