fredag den 5. juni 2009

20 gange ubrugelig viden

Nå jeg blev opfordret til denne lille leg af Prinsesse Clara, så her følger lidt ubrugelig viden.

1. Alderen er 27 år, men skydes ofte et sted mellem 7 og 10 år yngre.
2. Crazy catwoman, med andre ord jeg er ejer af en kat.
3. Scient.hybrid som alias står for mine to fagretninger kemi og samfundsfag.
4. Politisk engageret.
5. Eksilfynbo.
6. Bosat ved København, noget jeg ikke havde ville have troet på for halvandet år siden.
7. Min yndlingstaske er min fjälräven, og næst yndlingen er en cross-body bomuldstaske, jeg er bare ikke gode venner med håndtasker og dem som kun lige kan hænge på en skulder.
8. Går helst i flade sko og helst gummisko, hvilket stammer fra tiden i Odense hvor det var lettere og hurtigere at cykle end at tage bussen.
9. Høje hæle derimod bruges helst til festlige lejligheder.
10. Højden er 1,60m og vægten er på den forkerte side af den magiske sunde grænse.
11. I gymnasiet var jeg i tvivl om jeg skulle læse kemi, historie eller scient.adm/scient.pol.
12. Er afhængig af mine neglefile.
13. Hader at være iført kemikittel.
14. Venstrehåndet.
15. Har det bedst i skørter og går i det året rundt.
16. Mener at ordet skørter bliver brugt for lidt i det danske sprog.
17. Elsker farver, men alligevel er det meste af min gaderobe sort.
18. Har en piercing i næsen og overvejer endnu en piercing.
19. Ejer ingen mp3-afspiller.
20. Har en gang brækket halebenet til en julefrokost.

Nå det var så halvdelen af det, anden halvdel er at sende stafetten videre og jeg sender depechen til: MissJeanett, feen Tine og Maria med neglelakkerne

1 kommentar:

Ulla sagde ...

Ad 2: Er det en crazy cat?? Og i så fald hvad laver den af skøre, skøre ting??
Ad 10: Hvad er den rigtige side, og hvad er den magiske, sunde grænse???