lørdag den 20. juni 2009

Der må være stramme linjer!

Mit layout er temmelig anonymt, har lige siden bloggen blev oprettet for et lidt over et år siden, ville ændre på layoutet.
lege med indstillingerne bag, men har bare aldrig fået taget mig sammen, for det er ikke noget man (jeg) sådan lige gør.
Bevares jeg havde obligatorisk IT på både første og andet semester, hvor det ene kursus var om at lave en hjemmeside, hvad en laboratorierotte rent fagligt, så skulle bruge det til står forsat i det uvisse.

Men det jeg lærte dengang, der er der kun nogle få ting som hænger fast og det er ikke meget, jeg kunne selvfølgelig lægge mig på knæ foran en af de computergeeks jeg kender, men det lærer jeg intet af.

Nå men, det korte af det lange: Jeg ønsker at ændre i mit layout!

3 kommentarer:

rijaH sagde ...

Glæder mig da til at se hvad du finder på, du må da sige til hvis du får spørgsmål, jeg er ret god til det der google efterhånden ;) Hvad hedder den label cloud du har fundet? har prøvet forgæves at lede efter den og vil gerne have den på min side også :P synes det er kedeligt med den lange liste der findes :(

Sacha sagde ...

Jeg fandt en tutorial hos Maria fra Mode med mere, prøv at søge på label cloud på hendes blog, så skulle der gerne dukke et indlæg op.
:)

Og ja, skyen er langt mere overskuelig end en lang række af labels, selv synes jeg det er sjovt at se hvilke ting jeg har tagget flest gange.

Det kan ske jeg råber op på bloggen, hvis der er noget jeg vil have, som jeg ikke kan finde nogle steder selv ;)

rijaH sagde ...

Tak for det, vil straks gå i gang da jeg ikke har noget bedre at tage mig til her på job :PP