mandag den 22. juni 2009

Et glimt ned i skattekisten

Hermed lukker jeg op for min skattekiste med “guldkorn”.

top6 for my ears

1. Julestjernestikker (Catz Svendborg), 2. Cocktailglas (Glitter),
3. Kaniner (Glitter), 4. Tulipaner (Pilgrim), 5. Perler (Spinning),
6. Roser i koral (Spinning)

Jeg har valgt en lille top seks af min ikke helt lille samlingen af øreringe. Det er en top seks over de øreringe jeg har fået komplimenter for, rettere top fem da perlerne ofte bruges i det øverste sæt huller.

Af samlingen her er cocktailglassene nok mine favoritter, de er tilpas sjove, simple og alligevel anonyme på en gang, at de passer til næsten enhver festlig lejlighed.

Kaninerne er i grunden dybt barnlige, for hvorfor være alvorlig og voksen konstant, selvom man har rundet de 25 år?

Stjernerne fik jeg som bekendt i fødseldagsgave af min søster, jeg havde været tæt på at købe dem, da jeg besøgte hende til hendes fødselsdag.
Men jeg havde en del andre udgifter i den måned, så måtte lade dem slippe.
Så lykken var stor, da jeg fik dem af hende.

Tulipanerne er klassiske og enkle, og så er jeg lidt øm om dem, da det er min bror som valgte dem helt på egen hånd for nogle jule siden.

Perlerne og roserne er så enkle og klassiske, at de går til alt.
Elsker at have nogle smykker i samlingen, som er enkle og derfor går til alt.

Det var så første kig ned i min skattekiste, så må tiden vise hvad der gemmer sig der i næste gang.

Ingen kommentarer: