torsdag den 18. juni 2009

Når en kommentar bliver en inspirationskilde

Forleden fik jeg en kommentar til et af mine indlæg her på bloggen og den kommentar satte nogle tanker i gang.

For min blog er en lidt en blandet landhandel af alt hvad der interesserer mig, hvad enten det er mode/stil/shopping eller om det er samfundsorienteret.

Kommentaren fik mig til at tænke, hvad er min stil egentlig for en størrelse og er det i grunden kun en stil jeg har?

Så i dag gav jeg mig i kast med at notere mulige blogemner på mit mit A4-ark, for det kan ske at jeg får en idé om hvem jeg egentligt er.
Siger mit klædeskab noget om hvem jeg er som person, eller hvad med min dullegrejssamling, eller hvad med min musik/film og bogreol?

Jeg bliver forhåbentligt klogere på mig selv i den proces, så jeg undgår fejlkøb eller for mange indkøb af det samme.

2 kommentarer:

Chaos sagde ...

Jeg kender alt for godt til det med fejlkøb - eller bare det med at købe flere versioner af samme item. Det er lidt spild af penge nogle gange. Jeg går efter devisen "er du i tvivl, så er du ikke tvivl", når jeg køber tøj. :)

Sacha sagde ...

Mine fejlkøb er blevet mindre med tiden, men der er forsat de der udsalgshjerneblødninger og det er næsten de værste fejlkøb.

Nogle af mine fejlkøb er dog blevet yndlings med tiden, de har lige skulle hænge til den rette anledning dukkede op.