mandag den 8. juni 2009

Et tilbud der var svært at modstå

Nej det handler ikke om et sko/tøj/dullegrejskøb men et køb indeholdende de små djævelske ting vi kalder kalorier.
Nemlig en bøtte B&J "phishfood" da det var på tilbud 5-8kr under normalprisen, hvilket ikke er meget, men nok til at jeg slæbte det med hjem forleden.

Isen er sjov, for fyldet er ikke det man finder i andre is herhjemme, jeg vil gå så langt at den overhaler min tidligere favoritchokoladeis.
Men det er i den grad luksus, så det bliver ikke hver eller hveranden uge sådan en is kommer med hjem.

Men jeg er hooked.

3 kommentarer:

PrincessClara sagde ...

Nu bliver jeg lige nødt til at være Rasmus Modsat her. Jeg synes, at netop Phish Food er den mest vamle chokolade-is, jeg nogensinde har spist. Selve isen er der ikke noget i vejen med som sådan, men jeg synes, at det er så tydeligt, at de der fisk ikke er ægte chokolade, men et kunstigt produkt (og hvad sker der lige for det i en is til den pris?). Derudover synes jeg, at deres marshmallow-swirls er en anelse klammo...

Men Baked Alaska og Bohemian Raspberry på den anden side... uhm :P

Sacha sagde ...

Marshmellowstriben minder mig om udgaven i den ristede variant, hvor man ved et bid risikere, at have sukkertråde ud over det hele.

Jeg har ikke lagt mærke til at chokoladen skulle være den falske variant, noget jeg ellers er god til at spotte.

Og jeg skal jo starte et sted, næste gang bliver det en af de andre varianter der skal afprøves.
:D

Stine sagde ...

Jeg er enig med Clara, aldrig har jeg smagt så vammel en is før... Den bliver alt for hurtigt kvalmende sød IMO :p