mandag den 29. juni 2009

Zip it!

DSC02744

Lynlåsørestikker til 39,95kr (H&M Trend)

Det første jeg spottede på Kia, da hun var i Godaften Danmark for noget tid siden, var de lynlåse der dinglede i hendes ører.
Lige et par ørestikker i min smag, men jeg kunne ikke se dem i Trendafdelingen efterfølgende uden at finde dem, har til syneladende ikke ledt godt nok.
For i dag faldt jeg over dem og så måtte de med hjem, turde ikke satse på at de vil være at finde senere på ugen.

Må man godt danse en lille sejrsdans nu?

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Jeg har også været ude at lede, men uden held. Hvilke HM fandt du dem I?

Sacha sagde ...

De hænger lidt skjult.

Men på Amagertorv og lige når du går op af trappen ved trendafdelingen lige der på venstre hånd i et af rummene finder du et stativ med dem på.
Der var alligevel nogle stykker der lidt over fire i dag, så der burde være en chance for at de er der i morgen tidlig :)

Mona sagde ...

Jeg må prøve igen.
Jeg ved dog ikke om jeg kan nå derind imorgen...men må prøve. Tak for tippet.