torsdag den 11. juni 2009

Når det regner så søger man mod lorteøen

Det blev til en lille tur ud til Fields i dette skønne efterårsvejr som er gledet over Danmark i dag.

Fik prøvet denne nederdel, efter at have set den "in action" hos Frk. Nør.
Men i mit tilfælde blev den hængenden, for den er nu fin nok, men jeg er bare ikke gode venner med for lyse underdele.
Havde den været i en sort, blå, rød eller grå farve.
Så havde jeg været helt solgt, for den er lige så girlie som jeg kan lide det.
Blusen er fin, men nåede aldrig at prøve den, da der ikke var nogen 42 på stativet, men fin det er den helt bestemt.


Så Deichmann.
Selvom det er et plastikhelvede derinde, så har de mange fine ting.
Veninden og jeg faldt for flere af de samme ting og ja det ene par er set før her på stedet.

1. Veninden lagde fødder til et par sko og bemærk de labre prøvesokker - skoene er dine for 199kr
2. Mine fødder i samme par som forleden, jeg er helt vild med velourbåndet og snittet på skoene - pris: 199kr
3. Så i et par sko med lille hæl, der er et eller andet udefinerbart over dem - pris 99kr nedsat fra 199kr.
4. Sådan ser der ud når to veninder kaster sig over skoene.


Selvom parret med velourbåndet er utroligt fine, så er det desværre ikke et par jeg får brugt til hverdag, da de er for høje til at jeg kan holde ud at stå i dem en hel dag.
Så parret med den lille hæl røg med hjem, både hæl og pris talte for det.

Til sidst nødvendighederne, de køb jeg har udskudt i nogen tid.

Top fra divided, hårelastikker, hårnåle og så et par spænder fra børneafdelingen.

Ingen kommentarer: