lørdag den 20. juni 2009

Når udsalg er fantastisk





Jeg har et ambivalent forhold til det med udsalg, på den ene side så hader jeg det, fordi det ofte er de sørgelige rester der er tilbage og på den anden side så elsker jeg det, når jeg alligevel falder over "guldet".

Ved dette udsalg har jeg lavet en ny regel, for at undgå hjerneblødningerne aka fejlkøbene.
Jeg må kun købe basisvarer eller ting jeg vitterligt har danset omkring mange gange.
Reglen er lige så meget indført grundet min forkærlighed for udsalg i Panduro *ahem*.

I dag har jeg i den grad overholdt denne regel, i det resultatet blev:
En cardigan (fra 198kr til 50kr = 75% i besparelse)
En dobbeltpakke med strømpebukser og en enkeltpakke med cremefarvede blondestrømpebukser (fra 69,75kr til 20,93kr = 70% i besparelse)

Førpris samlet: 337,50kr
Udsalgspris samlet: 92kr
Besparelse samlet: 245,66kr

Det er nu ikke ringe at få strømpebukser til en billig penge, når det er hvad jeg bruger gevaldig meget og derfor dyrt i indkøb udenfor udsalgssæsonen.

Ingen kommentarer: