mandag den 22. juni 2009

Den nøgne sandhed

temmelig hemmelig

Absolut ingen makeup og ja sådan ser jeg ud, uden alt krigsmalingen og spartelmassen.
Faktisk forsøger jeg at holde makeuppen på et minimun, da min hud spasser ud ved alt for meget spartelmasse aka concealer, foundation og/eller pudder samt forkert creme.

Desuden plukker jeg yderst sjældent mine bryn, jeg plukker dem kun for at fjerne de allermest vildfarne hår.
Ser ingen grund til at plukke mere end det, de er fine nok som de er og jo, jeg har plukket brynene i større stil da jeg var nogle år yngre.

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Heh har det på samme måde med mine bryn... nok mest fordi de er så lyse at man ikke rigtig kan se dem :P men har da fået dem plukket et par gange.. ja jeg kan ik selv finde ud af det :p har ingen ide om form eller lign. Så jeg gir en hund hos den lokale frisør og så bruger hun et stykker tråd ;D det er nemmest og mindst smertefyldt/fuldt? hva hedder det? :P

Sacha sagde ...

(smertefulgt)