tirsdag den 2. juni 2009

Utroligt som tingene ændre sig

I gymnasiet skrev jeg alle opgaver i hånden, eller alle opgaver hvor det ikke var pålagt at være skrevet på maskine, dvs. alle årsopgaverne blev skrevet på maskine, en enkelt dansk stil og en enkelt fysikrapport.

I dag er jeg ved at dø, altså ikke bogstavlig talt - You know what I mean.

I februar da jeg havde mine computerproblemer, endte jeg ud i at skrive et referat i hånden, og her taler vi ikke om en lille side, nej det var en flere siders sag.

Den skulle selvfølgelig skrives ind når der ikke længere var computerproblemer, dvs. siden slutningen af marts.

Gæt hvad jeg har haft siden netop slutningen af marts?
Dårlig samvittighed.

Jeg har fået skrevet noget af det over på computer, mangler bare resten og hvergang jeg bliver mindet om det bliver min samvittighed mere og mere dårlig.

Det åndsvage er i grunden at det tager ikke lang tid at skrive over, det er mere det at få det gjort.

På kemi'sk: Katalysatoren mangler - eller den rette katalysator mangler.

Så igen her til aften:

Dårlig samvittighed - dårlig samvittighed - dårlig samvittighed.

Ingen kommentarer: