lørdag den 20. juni 2009

Favorit supermarked

Hvem har ikke det?
Sådan et supermarked hvor udvalget af fødevare er som det skal, frugt og grønt er ikke slatne allerede i butikken og betjeningen venlig.

Desværre er det ikke mit nærmeste supermarked, mine nærmeste supermarkeder er altid uinspirerende at komme ind i, jeg bliver altid super skuffet når jeg er kommet frem til hylderne, enten er grøntsagerne allerede slatne eller også er de blevet det når de rammer mit køleskab.
Bare et af eksemplerne.

Ofte føler jeg at kvaliteten er lige så god i den nærmeste superdiscountbutik *ahem*, hvilket ikke siger så lidt igen.

Mit favorit supermarked er Kvickly i Valby, der er alt hvad jeg skal bruge og de har lidt flere af de "sjove" varer, både de som er mærket med et af de 117 miljø/sundhedsmærker og de lidt anderledes fødevarer.
Nå ja og ikke at forglemme: Kattemaden som rovdyret gider æde.

Utroligt at et supermarked kan give englesang og harpeklangs fornemmelser.

3 kommentarer:

rijaH sagde ...

Jeg elsker simpelthen Fakta og det er udelukkende pga. deres spotvarer. Jeg kan bruge virkelig lang tid på at gå og kigge på dem :P også derfor min kæreste nok undgår at tage mig med ud og handle eftersom vores 2 nærmeste butikker er fakta :D

Linda sagde ...

Sjovt som nogle non-food sektioner kan få en til at gå helt i selvsving :)

Sacha sagde ...

Går jeg i netto og fakta, så er det oftest kun udelukkende pga. deres spotvarer, underligt nok.
:D