mandag den 30. november 2009

Årets juleeksperiment - et eksperiment i 24 dele.

Sidste år havde jeg en julekalender her på bloggen og meningen var at jeg ville lave en i år, som var lavet i god tid og gennemtænkt med masser af kemi og det ved jeg jo godt ikke vil ske.

I år vil jeg så prøve noget nyt, et lille juleeksperiment.

Altså eksperiment er velvalgt rent sprogligt, da jeg jo er sådan en halvkemiker.

Nå men til sagen.

Jeg vil med et kamera enten det i min SE 810i eller Epson 400 tage 24 billeder, en for hver dag op til jul.

Reglerne er som følger:
* Et billede hver dag.
* Billedet skal indeholde et eller andet der forbindes med jul.
* Der må gerne forprogrammeres billeder.


Så kommer mit spørgsmål til dig der måtte falde over dette indlæg, hvad forbinder du ved ordet jul?
Det kunne være stikordet til et af mine billeder, ekstra udfordringer er nemlig mere end velkomne.

Ingen kommentarer: