søndag den 15. november 2009

Seneste køb: Nødhjælp til vinterpåvirket hud.

DSC03445

I den kolde del af året lider jeg lidt for tit af tørre læber og tørre hænder.
Jeg har de sidste par år været rigtig gode venner med “Hemp lip protector” fra The Body shop, det er den eneste læbepomade der har kunne redde mine læber, så jeg tænkte at håndcremen fra samme serie måske kunne være mine hænders redning.

Jeg har været igennem et hav af forskellige håndcremer og pt. er det en håndcreme fra matas de stribede der bruges, men den får ikke huden til at blive normal igen, så nu vil jeg afprøve denne fra The Body shop i håb om at mine hænder og især fingerspidser bliver fine igen.

Den sidste ting på billedet er en makeupsvamp, indrømmet jeg er lidt nærrig i forhold til at købe en pensel til min foundation, så svampen bruges indtil jeg eventuelt mener at jeg har behovet for en pensel.

Ingen kommentarer: