tirsdag den 24. november 2009

Yndlingsmascaraen! – Hvis penge ikke var en begrænsende faktor.

Hvis penge ikke var en begrænsende faktor og jeg ikke rendte rundt som Karen-kemiker-kedelig til hverdag, så havde jeg intet i mod at kaste penge efter Estée Lauders MagnaScopic mascara incl. primer.
Det så absolut den bedste mascara jeg har prøvet, som forvandler mine leverpostejsfarvede vipper, så man næsten skulle tro at jeg havde lånt Bambis vipper.

Da jeg som sagt er Karen-kemiker-kedelig ti hverdag, hvor mascara sjældent kommer på, faktisk sker det kun når jeg skal noget andet end uni.
Der var visse fordele ved at “lege” politik flere gange om ugen, i perioder, for helt automatisk blev der tænkt lidt mere på udseendet, for man skulle gerne være en god repræsentant.

Men det er ikke noget jeg gør meget i for tiden, og så er det temmelig let at skvatte i karen-kedelig-kassen, så sådan en mascara her ville være spild af penge.

DSC03453

Tilbuddet er spottet både i Matas og i Magasin til de interesserede.

Ingen kommentarer: