søndag den 22. november 2009

Københavnerdåser!! – men Odense kunne godt.

DSC03492

DSC03493

Jeg har som man kan se herover, to sæt huller i øreflipperne.
Da sådanne små prikker har det med at forsvinde ned i sort hul, så har jeg meget meget længe været på udkig efter nye “prikker” til øreflipperne og i København er de nogle dåser, i den smykkebiks jeg var inde i.
Her fik jeg nemlig beskeden: “Sådanne små nogle føres ikke, tror ikke jeg har set dem hos os – du skulle gå forbi en piercer.”
Hvilket jeg undrede mig meget over, da jeg har set masser af sådanne små ørestikker vest for Storebælt.

En gang tidligere havde jeg efterspurgt små øreringe (altså som i ringe), hellere ikke det kunne man klare, for sådanne små nogle førtes ikke.

Så i går var jeg forbi Rosengårdcentret i Odense og hvad så jeg?
Jeps, både små ørestikker og små øreringe og det var helt uden at gå til en piercer.

Hurra fo provinsen, så jeg fik lige købt mig to par prikker til ørene, til 60kr i alt.

Ingen kommentarer: