fredag den 6. november 2009

Ved du hvor krydset skal sættes?

Der er et valg lige rundt om hjørnet og så giver det en lejlighed til at prøve sig selv af, sådan rent holdningsmæssigt til nogle få punkter og så popper der forslag op med hvilke kandidater man er mest enig med.

Men nogle gange kan man godt blive overrasket over resultatet, rettere meget overrasket over resultatet!
I regionsvalgsskemaet fik jeg meget overraskende et resultat, hvor jeg var/er 96% enig med en fra Liberal Alliance, på anden pladsen en fra venstre og først på tredje og fjerde pladserne et par konservative.

Den havde jeg ikke set komme.

I kommunalvalgsskemaet dukkede der en konservativ op som nummer et og en venstremand som nummer to.

Jeg kan konkludere at jeg er borgerlig og tilhører blå-grøn stue ;)

Test selv:
Regionen.


Kommunen.

Ingen kommentarer: