fredag den 27. november 2009

Den 27. november aka halvdelen af tiden er gået.

Jeg kan ikke rigtig forstå det, halvdelen af min specialetid er allerede gået og der er nu under et halvt år tilbage.
Det er i grunden lidt skræmmende og samtidigt lidt fedt at vide, at deadlinen nærmer sig.

At der kun er et halvt år tilbage, sætter fremtidstankerne i gang, for der er i grunden mange ting at forholde sig til, herunder jobsøgningen.
Som situationen ser ud nu, bør jeg nok begynde søgningen allerede i det nye om ikke andet for at komme i gang, især hvis jeg ønsker et job efter jeg har afleveret og inden jeg har forsvaret opgaven.

I den forbindelse irriterer det mig lidt at der findes jobportalen job-i-staten, men der findes ikke noget lignende for kommunerne, her skal man enten igennem samtlige kommuner eller håbe på at de ligger stillingerne ud på de store jobsider.

Ingen kommentarer: