mandag den 16. november 2009

Guldkorn fra reaktionen

Konservativ Reaktion har gjort det igen, de er en flok intellektuelle fyre, der har holdninger til tingene også selvom de ikke alle har samme helt samme standpunkt og selvom jeg ikke altid er helt enig i deres syn, så får de mig til at tænke over tingene hver eneste gang jeg har været forbi deres lille side.
Denne gang handler indlægget (sjovt nok) om valget på tirsdag og i dette indlæg ridses et par kandidater op til valget i århus, samt en kandidat til regionsvalget, faktisk denne kandidat.

Jeg har valgt ikke at skrive meget om valget i denne omgang, selvom jeg er politisk aktiv, i det jeg bor i en kommune der ikke er vandvittig spændende, uden de store ideologiske armbevægelser, måske lige med undtagelse af Kommunisterne og Enhedslisten (jep, begge findes her på stedet).

Jeg kan altid komme med mine politisk udgydelser på andre tidspunkter, det er dumt at skrive noget, når der forsat tælles for at undgå en verbal eksplosion af de rigtig voldsomme.

Ingen kommentarer: