torsdag den 5. november 2009

Prinsesser, puf og pudder.

Kunne jo også bare kalde det seneste køb.

 DSC03356

DSC03357

DSC03367

En meget lang historie kort:
Toget kørte ikke, det var mylretid og alternativet var andre offentlige transportformer, som også var godt belastet af kunder.
Så jeg hoppede på metroen til Kgs. Nytorv og gik i H&M.
Det var så den korte historie.

I H&M fandt jeg pufærmebluserne, i sort og pudder.
Pudder er en farve jeg har haft et lettere anstrengt forhold til, og det blev ikke bedre af at være FARVEN ss09, hvilket jeg øffede lidt om tilbage i februar måned.
Jeg gav blusen en chance i prøverummet, og det gik ikke bedre end at jeg ikke kunne beslutte mig, hvilken af bluserne der skulle med hjem, for den pudderfarvede så ikke helt skeløjet ud – og det var her jeg opdagede at mit tørklæde så rent faktisk var i en kombination af farverne pudder og camel *ahem*.

Den berømte “MSS”-nederdel røg også med, men dette billede endte jeg med at slette, da jeg troede jeg sendte det via bluetooth til computeren – flooooot.

I Magsin gik jeg lige forbi MAC og købte den foundation, jeg skrev om i oktober.

Så har jeg vist også fået overophedet onkel Dan allerede på månedens fjerde dag…

PS. Billedkvaliteten sucks, men der er ikke meget lys i tændstikæsken, udover dagtimerne hvor jeg så ikke er hjemme.

Ingen kommentarer: