torsdag den 19. november 2009

Damn You UO, I har ikke gjort valget lettere!

Jeg har lusket rundt om denne halskæde med en koralfarvet rose, som en anden kat under et fuglefoderbræt.
I går luskede jeg så forbi UO igen, fordi jeg mente at jeg efterhånden havde fortjent den, især med den følelsesmæssige rutsjetur jeg oplevede i går.
Så ind i UO med mig og hvad ser jeg så: Rosekæden findes ikke længere i varianterne: sort, creme og koral, næh den er udviddet med to varianter mere, en i mintgrøn og en i lyslilla.

Det kan de ikke være bekendt, for så måtte jeg gå igen for jeg kunne ikke beslutte mig for, hvilken en der skulle med hjem.
Den i koral (som matcher et par roser jeg har fra spinning jewellery) eller om det skulle være en af de to andre farver.

Så har jeg fået bidt mærke i den danske pris, og kæden er din for 155kr.

roser UO nov 09

Jeg går lige i tænkeboks i et par dage…

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Aha overskriften snyder lidt.. troede det var et indlæg om valget :D

Sacha sagde ...

Haha...
Jeg overvejede et kort øjeblik om jeg skulle skrive noget andet end ordet 'valg', men nahh.. :D