mandag den 23. november 2009

Kun spidserne...

I weekenden var jeg hjemme hos forældrene, så kunne jeg lige så godt udnytte min mor og hendes saks til at få snippet spidserne af håret.
Nu var jeg godt klar over at spidserne havde det knap så godt og var temmelig ødelagte, eftersom jeg på det seneste har været nødt til at bruge balsam, for at kunne frisere håret.

Så jeg bad hende klippe de nødvendige af spidserne, at det nødvendige så viste sig være en fem - seks centimeter, var og er lidt skidt.
For det er kun det allerværste der er røget og mit hår ville have det langt bedre, hvis der røg en hel del mere.

Nu lyder seks centimeter måske ikke af så meget, men mit hår gik før kun til toppen af skulderbladende og nu kun lige til skulderen, så er seks centimeter en hel del.

Det er nok en af de ting jeg glæder mig til at få gjort når en gang får et arbejde, at få klippet håret kort(ere)i en frisure.

Ingen kommentarer: