onsdag den 24. marts 2010

At råbe tingene ud til verden.

Kender I det?

Nogle gange får man (for jeg er næppe den eneste) lyst til at råbe både til og af omverdenen, men man holder sig tilbage og bider tingene i sig i stedet for og hopper med på spillet og ender med at spille klovn, for at beskytte sig selv.

Kæft hvor jeg hader det, så i stedet for at råbe af verden så går jeg og er lidt mavesur og frustreret, næppe sundt.
Men alternativet er lige så hårdt og det at blotte sig kan også være bare lidt ydmygende.


Jeg tænker lidt videre og forbander mavesurheden og frustrationerne langt væk.

1 kommentar:

Chaos sagde ...

Ork, jo. Der er bare dage hvor hele verden er imod en! Og så er det bare megatræls at have så meget indestængt vrede..

Hvad går dig dog på, hvis jeg må være så bramfri? :)