tirsdag den 16. marts 2010

Man kan godt komme til skade ved shopping!

DSC04057

Jeg reddede mig en klemmelus i går, da jeg kæmpede med at proppe mine fede fødder ned i et par sandaler.
For 1..2..3 og AUUU… så fik jeg vredet min negl i kampens hede med sandalen.

Først troede jeg at neglen var flækket nede i huden, men den var kun bøjet.
Så da jeg kom hjem filede jeg neglen halvt ned i frygt for at jeg skulle gentage gerningen.
Her til morgen lagde jeg godt mærke til det blålilla mærke på neglen, da jeg kom til at røre neglen.

Så jo, man kan godt komme til skade når man bruger penge.

2 kommentarer:

Beam sagde ...

Av, av, av. Ja, og man kan faktisk også få god motion af den der shopping. Hm. Jeg burde være i supergod form så.

Sacha sagde ...

Som en veninde skrev på fb, da jeg havde en statusopdatering om denne klodsethed var (ikke ordret - men essensen), at jeg er god til at vinduesshoppe, så den del er jeg i rigtig god træning til, men prøvetingen er jeg ikke i så god træning.

Det må være vinterformen, det er ikke så pokkers attraktivt at hive fem lag tøj af for at prøve en t-shirt ;)

Fingeren er dog ikke så øm mere, men pletten er mere synlig nu.