mandag den 22. marts 2010

Lad os starte blidt i den letfordøjelige ende.

DSC04100

Så derfor starter fortællingen om et Landsråd med et billede af mig hvor ordet Konservative Studerende bliver til Konservative Stud og undertegnede ligner en glad julegris.

På dette tidspunkt er Landsrådet vel overstået, faktisk overstået en hel time før det er sat til på programmet, hvilket faktisk var imponerende når der var en lille bitte smule organisatorisk bøvl.

En af tingene fik endda mig til at styrte tværs igennem rummet og hoppe over en ledning for at hive fat i Landsformanden, hvilket gjorde at jeg endte i stedet inde i baren ved Landsnæstformanden.

Hvad kan jeg sige: Jakkesætsklædte mænd ligner hinanden bagfra også selvom de ikke er lige høje.
Jeg fik så fat i Landsformanden og “problemet” var løst inden jeg fik fat i ham, men jeg fik da gjort folk opmærksom på at jeg var tilstede, så er det gyldne spørgsmål om det var godt eller skidt.

Tilbage til overskriften og billedet – dette var hvad jeg havde på til den politiske del af landsrådet, vi kunne kalde det: “Sådan kan en konservativ kvinde se ud til et konservativt arrangement”.

2 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Vi vil se den pååå, vi vil se den pååå..

Og det uden en hvid bluse over !

T

Sacha sagde ...

Det var sådan cirka det samme som min lokalforeningsformand (kvinde) sagde.

:D

Jeg vil overveje opfordringen ;)