onsdag den 24. marts 2010

Sød lyserød candyflossfilm er hvad der skal til.

DSC04112

Oven på en dag hvor mit hovede har været et rod af alt for mange ting, som har overskygget det egentlige formål med at sidde på specialekontoret – nemlig at skrive speciale.

Så fortjener jeg i den grad at se en lyserød film, humøret kom lidt op i det øjeblik jeg trådte ind af døren til lyden af et højlydt Miaaav.
For findes der noget bedre end et kæledyr der er glad for at se en og derfor er indenfor en arms længde.

Samtidigt gik det op for mig at træthed gør ikke ens problemer mindre, tvært i mod det blæser små bitte ting op til kæmpe store problemer, lidt lige som en vingummibamse i et glas vand natten over.

3 kommentarer:

Chaos sagde ...

Sådan en sød mis der miaver en velkommen derhjemme, er altså bare guld værd! Også selvom de kan gå en på nerverne til tider.. :D

Legally Blonde og Clueless kan også anbefales, hvis det skal være ekstra pink ;)

Sacha sagde ...

Præcis.
Selvom sådan et kræ er meget lidt elsket når et eller andet er vippet ned fra hylden midt om natten, så er det guld værd når det ligger og spinder i skødet :D

Uhh... dem har jeg faktisk ikke, burde få dem ind i min samling af lyserøde candyflossfilm.
:p

Paulsen sagde ...

Legally Blond er ellers fantastisk :)

Desværre får jeg dem typisk kun set, når kæresten ikke er hjemme. DET kan jeg dog lave om på, når vi får et værelse mere.