søndag den 7. marts 2010

IPPC plus Glee lig med XX-kombinationen

Denne weekend er blevet brugt på at gnave sig igennem et kapitel i IPPC-rapporten fra 2007, lad mig sige det sådan: Det er eddermukme tung læsning, især når det skal læses grundigt, med markering af vigtige passager.

I dag kom jeg ved et tilfælde til at læse tv-programmet for i dag og så måtte jeg multitaske, for Zulu genudsendte de fire første afsnit af Glee, og jeg var blevet lidt hooked på serien efter at have set afsnittet sidste lørdag.

Da IPPC-teksten skulle læses og serien var for tillokkende var der intet andet at gøre end at multitaske.

Hold da op siger jeg bare, for jeg er solgt til Glee.

Tænk en musical som serie, det er da fantastisk når man er til den slags, jeg er faktisk imponeret over de skeletter der rumstere i skabet og de problemstillinger der rent faktisk dukker op, når man lige dykker ned under overfladen af de til tider lidt for karikerede personligheder.

Så søndag aften er nu hellig - forstyr mig ikke, her ses Glee.

Ingen kommentarer: