tirsdag den 23. marts 2010

Note to self: Tag kun billige øresmykker på til fest!

DSC04111

Rettere, havde jeg husket en gummistopper, så havde perleørestikken her været den ægte vare, i stedet præsterede jeg at få “bidt” den ene perleørestik af og efterfølgende fik jeg ikke lagt den tilbageværende ørestik ordentligt ned i håndtasken, så den forsvandt også.

Resultatet af det første var, at der var fire mennesker der rodede rundt på gulvet i lyset af et par mobiltelefoner efte en perleørestik blandt glasskår.
Dette satte jeg hurtigt en stopper for, i det jeg var den mest ædru i selskabet og jeg havde ikke noget ønske om at skulle håndtere en eventuel glasskårsskade.

Det er selvfølgelig pisse bittert at have tabt en ørestik, men ørestikken må alligevel have haft en yderligt siddende lås, så jeg kunne lige så godt have tabt ørestikken senere.

Det er ikke første gang jeg har tabt en ørering/ørestik til fest fordi jeg ikke har fået den sat ordentligt fast – de andre gange har det heldigvis været smykker i H&M kvaliteten.

Ingen kommentarer: