tirsdag den 16. marts 2010

Sandaldrømme.

sandaler aldo apse 
Billedet flikkede jeg sammen mandag eftermiddag inden jeg røg ind forbi Strøget for at  levere kjolen retur til H&M, for i år har jeg planer om at have et par sandaler der ikke har en (vabelgivende) hård plastiksål.

Jeg er så heldig at jeg har fødseldag om lidt under to måneder og så var det oplagt at jeg købte sandalerne i den anledning, som sagt så gjort og nu står der en skoæske herhjemme, som så kan stå og vente på at blive pakket ud en gang i Maj.
De er ikke købt som en “fra mig til mig” gave, men købt på vegne af forældrene.

Og nej, jeg ønsker ikke at det er Maj i morgen, for jeg har første deadline på specialet omkring dette tidspunkt.

 

Billedkredit: Aldo

1 kommentar:

Paulsen sagde ...

Selvom jeg glæder mig vildt til at flytning er overstået, så er 6. april virkeligt heller ikke en dato jeg glæder mig til :S Så er der jo kun 23 dage til aflevering.. og d. 21. april skulle jeg have lavet alt og i gang med at rette til.. Specielt de skide referencer som skal i kronologisk rækkefølge efter, hvornår de først optræder :S