fredag den 19. marts 2010

Hvilken fantastisk fredag

(Ironi kan forekomme i overskriften)


Først opdager jeg at I-pod'en med stor sandsynlighed trænger til en opladning, så denne findes frem og smides i tasken.
Ud af døren med mig, hvor det går op for mig at jeg har glemt at få den store tunge tørre Atkins* med, orker ikke gå tilbage efter den.
I toget bliver mine næsebor bedøvet af en yngre mands behov for at bruge en halv bøtte parfume, det bliver ikke bedre da jeg rammer bussen, for også her er der en yngre mand med sådan en hang til overdosis af parfume.
På uni går det helt galt, da jeg opdager at min studiekort er væk og jeg derfor ikke kan komme ind i bygningen.

Så kan fredagen næsten ikke blive meget bedre.


*Atkins er kælenavnet for fysisk kemibogen, en kæmpe moppedreng hvis hovedforfatter bærer navnet Atkins.

Ingen kommentarer: