lørdag den 13. marts 2010

Det kalder jeg en holdbar lak!

Jeg lagde lakken tirsdag aften, både med under og overlak, som jeg har gjort før med andre lakke.

Med andre lakke, der har jeg kunne pille lakken af mindst en negl, efter at have været i bad dagen efter lakken er lagt.
På anden dagen har ofte endnu en negl givet op og begynder at flage.

Men denne lak incl. over og underlak er lidt som en duracellkanin, den forsætter utroligt længe med samme holdbarhed.
Først her i dag lørdag er der sket små afskalninger på det nederste af neglen ved neglebåndet, det er pænt imponerende og på tippen af neglene kan jeg kun ane en afslibning og jeg har siddet meget ved min computer siden tirsdag aften.

Så denne lak er helt klart en vinderlak til mine fingrenegle, fordi den kan klare flere bade, computerarbejde og madlavning uden at falde af.

DSC04036

Ingen kommentarer: