tirsdag den 9. marts 2010

Den færdige tærte.

DSC04004

DSC04006

 

 

 

 

 

 

 

Her kommer dommen over den færdigkøbte tærtedej.

Jeg kan ikke helt få det til at være en mørdej, det er den lidt for flaget til, da en mørdej i mine øjne er en fast sprød dej.
Den minder lidt mere om en butterdej i dejen, så til en let kagetærte kunne jeg godt overveje at smide penge efter kemidejen.

Men til madtærte der holder jeg mig fremover til min hjemmelavede mørdej.

Fyldet blev et Quiche Lorraine inspireret fyld, dvs. der er bacon, ost, æggemasse og det lidt ekstra blev fintsnittet peberfrugt.
Så var det meningen at jeg skulle have haft en salat til at fintsnittet peberfrugt, gulerodsstrimler og æblebåde, men jeg var så smart at drikke juicen til marinaden forleden, så det blev kun til gulerodsstave.

Ingen kommentarer: