fredag den 26. marts 2010

På en solskinsfyldt torsdag i KBH

DSC04119

Efter en samtale omkring mad i søndags, som på en eller anden måde kom ind på emnet drys og især lakridsdrys.
Så torsdag overgav jeg mig til en omgang lakridsdrys, hvilket betød at der måtte være noget is også, drysset skulle jo hænge fast på noget.

I stedet for at gå som sild i tønde på Købmagergade, så valgte jeg at finde tilbage til stationen ad småveje, hvilket bød på en ret så interessant oplevelse.
For lige der på den modsatte side af vejen gik der en mand iført: hæle, netstrømper, hofteholder, makeup og hot nurse outfit der kun lige knap og nap dækkede de ædlere dele, hvilket gjorde det temmelig nemt at konkludere at han havde et par små tangatrusser på!
Ikke lige noget jeg forventede at se i dagslys en torsdag eftermiddag omkring klokken fem, nok nærmere lørdag nat alt alt for sent grænsende til søndag morgen alt alt for tidligt.

Lidt længere nede af vejen så jeg to piger gå med et bundt røde næse i hånden og så var tanken nærliggende, at denne drag havde været ude i samme ærinde med de røde næser.
Disse røde næser er led i den årlige kampagne: “Humor for Aids”, hvilket finder sted 1. April.

Ingen kommentarer: