mandag den 8. marts 2010

Indsnøret skinke a la 80'erne.

Noget pænere skrevet: Blondekjole.

Nuvel, jeg skrev ellers for et halvt år siden at jeg nok droppede blondemoden, men som så meget andet så gælder det vidst om at finde den rette model.
Hvilket jeg gjorde forleden og samtidigt glemte jeg at tage billede af det til mit jeg-overvejer-det-lige-et-øjeblik arkiv på telefonen.

Det er ikke blondekjolen a la Stella, nok nærmere blondekjole a la 80'erne, dog uden den halve meter skulderpuder.
Men fordi jeg tidligere har haft mindre positive oplevelser med en blondetop og kjolen havde en snert af 80'er følelsen, måtte jeg hænge den på plads og overveje det en ekstra gang.

Men lidt fin det var den, skal dog finde ud af hvordan jeg minimere 80'er følelsen, hvis den skal ind i skabet.

Ingen kommentarer: