onsdag den 17. marts 2010

Kig-til-tæerne sko

Jeg har før skrevet om remsko med blikket rettet mod kraftig inspiration og det der ligger i gråzonen.
Lad mig præsentere endnu et par sko med remme over fødderne, der meget vel kunne være inspireret af en vis omtalt model i blogland.

Denne her stammer fra Vagabond og jeg må indrømme at lige denne model er jeg og mine små tykke tæer blevet forfalden til.
Efterhånden er det gået op for mig at remme er toppen af poppen, men det er sjovt at observere hvordan en lille ting bliver et must-have.

Det er vidst shoelove når man (læs jeg) går og tænker på hvordan de kan anvendes og endnu mere looooove når man (igen læs jeg) kigger budget/opsparingscigarkassekontoexelarket igennem for at se om der skulle være penge til sådan et par sko indenfor den nærmeste fremtid.

699Vagabond

Det utrolige er så at der faktisk er et par peeptoes mere, som mine fødder kan være i og hvor tæerne rent faktisk vil være synlige.

599Vagabond

Denne shoelove er forfærdenlig, for skal jeg kaste mine penge efter et par nye sko eller skal jeg lade dem passere forbi?

Billedkredit: Vagabond

2 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Jeg har også kigget på rem-sandalerne, men synes desværre ikke de var så gode til mine ben :s de er ellers fine.

Sacha sagde ...

De er meget fine og jeg måtte lige forbi butikken hvor jeg før har prøvet dem, bare for at prøve dem igen.

Det er ærgerligt når sko man sukker efter ikke sidder godt, det sker lidt for ofte her.
Hvilket forklarer lidt hvorfor jeg har så få sko og ingen støvler ejer.