fredag den 19. marts 2010

Jeg er ikke fan af mit klædeskab!

Det gik op for mig i går aftes at jeg mangler en forår/sommerjakke eller blazer.
Min gamle blazer er pænt medtaget af brug, den er simpelthen to-farvet nu, med en grøn nuance på ryggen og en anden grøn nuance på fronten.
Hvilket er pænt skidt, for mig og jakkejagt er et helvede uden lige, for enten ligner det et telt eller også er der ikke plads til barmen.

Jeg ender altid med at blive i rigtig dårligt humør jeg skal prøve overtøj, hvorfor skal det være så svært at finde en jakke eller blazer der passer både over skulder, bryst og i taljen?

4 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Lær at sy jakken selv :P
Ej, jeg håber du får fundet dig en fin jakke :) Hvad med de løse modeller, som har bånd i taljen?

Jeg har hevet den gamle vinterfrakke frem nu og skiftet den uldne ud. Nøj det er lækkert at trisse rundt i små sko med hæl og en flatterende frakke med talje.. Foråret er kommen..

Forårsfrakken kommer ikke frem før efter flytningen, den ligger nemlig pakket væk i en sort sæk og ikke på vilkår at jeg gider rode i den lige nu..

T

Sacha sagde ...

Du mener Lunas telte?

Dem skal jeg helt undgå, dem hvor jakken skal taljeres med et bælte.

Jeg ville gerne sy, men lige nu er nok et meget tosset tidspunkt at give sig i kast med sådan et projekt ;)

Paulsen sagde ...

Altså jeg kaster mig ud i en flytning 1 md før aflevering..
Vent.. Det er faktisk også ret tosset:(

Jeg har dog med god sandsynlighed meget mindre travlt en dig, da jeg har haft 4 mdr i alt og du 12. Du har meget der kan være kommet en lille smule bagud :S Jeg har simpelthen ikke haft tiden til det. Samt mit endelig skal være meget mindre i sidste ende :)

Til gengæld har du fordelen af færre italienere på kontoret :(

Sacha sagde ...

Meget tosset med flytningen og tidspunktet :(

Jeg har haft 12 måneder, men en stor del af tiden har jeg haft et fag hængende ved siden af og en usikkerhed på hvilken vej det hele ville ende ud i.