fredag den 12. marts 2010

Det hammer hammer fedt, jeg sømmer dig om lidt.

søm,hammer,hybrid

I min min dårligt udstyrede værktøjskasse (og nej, jeg ønsker mig ikke værktøj – lige nu!) fandt jeg hammer og søm, for de der klokkestrenge trængte til at blive foldet ud og komme rigtigt op at hænge, noget de sådan rigtigt har været siden jeg flyttede hjemme fra (på et søm på væggen og ikke i et krokodillenæb i en snor).

Så jeg fandt værktøjet frem fra kassen og fik banket et par søm i brædtet hylden er sat fast på og med et blev der lige en tand mere hyggeligt her i tændstikæsken.

2 kommentarer:

Chaos sagde ...

HAHAHA - sorry, men du har altså de mest spøjse blogoverskrifter.. og det er kun ment positivt!! :D

Sacha sagde ...

Haha...

Det er fuldt ud med vilje, det er nok det jeg tænker mest over når jeg skal skrive et indlæg :D

Mine overskrifter er vist på glitterbladsniveau, der er ikke nødvendigvis sammenhæng mellem overskrift og indholdet :D

og tak.