fredag den 13. november 2009

H&M, Choo og hamstring.

I morges var jeg ind over Strøget og kom i den forbindelse forbi H&M på Amagertorv.

I vinduet har de smækket et par skilte op til de Jimmi Choo hungrende folk i morgen.
Skiltet viser nogle farvekoder, som betyder at man kan regne ud hvornår man kommer ind, alt efter hvor i køen man står, dermed ingen garanti for at varerne ikke er udsolgte når man selv når frem.

Ydermere er der begrænsninger for hvor meget man må købe, som jeg spottede det på skiltet drejer det sig om en genstand og kun i en størrelse.

Så dem der regner med at de skal i H&M for at hamstre og efterfølgende sælge det til langt over prisen på nettet bliver skuffet, medmindre de selvfølgelig slæber adskillige veninder med, som ikke er interesseret i kollektionen og samtidigt står først i køen.

Men jeg kan så ikke lade være med at tænke på, om denne begrænsning også gælder dem som skal til arrangementet i aften, eller om de har frit slag?

Det skal siges at jeg ikke er interesseret i kollektionen, forstået på den måde at det både er for dyrt ( i forhold til min økonomi) og sko i H&M meget sjældent passer mine fødder.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tja godt spm, men sikkert ikke. Det skal vel promoveres så godt som muligt :)

Maria sagde ...

Jeg var til pre-sale i går (kom med på et afbud). Reglerne gjalt også for os. Kun en ting af hver vare. Det var kaos, og i retrospekt var det måske lidt skørt at deltage, når man, som jeg, ikke havde planlagt at købe noget.

/Maria

Sacha sagde ...

Det har dog ikke afholdt folk fra at hamstre og sælge til ågerpriser på nettet, har jeg senere spottet.

Lørdag eftermiddag var der forsat Choo at finde på Amagertorv, men der var vildt kaos derinde.